ردیابی افراد از طریق اینترنت

ردیابی افراد از طریق اینترنت

سالیان دور یعنی در سال ۱۹۹۰ تنها استفاده شخصی که از ردیاب جی پی اس می شد در ارتش آمریکا برای ردیابی سربازان و جنگ افزارها استفاده می شد حالا با پیشرفت تکنولوژی شاهد انواع دستگاه های ردیاب شخصی هستیم که به شما امکان ردیابی فرد را از طریق اینترنت می دهد. ردیابی افراد از طریق اینترنت  با توجه به سیمکارتی که داخل دستگاه ردیاب قرار داده شده است امکان پذیر است و با استفاده از اینترنت می تواند در هر مکانی ردیابی را انجام داد.

وجود دستگاه های ردیاب شخصی در بازار به وفور یافت می شود و هر کدام از آنها دارای ویژگی های متفاوتی هستند بعنوان مثال یک نوع دستگاه ردیاب شخصی درست شده است که تراشه ردیاب جی پی اس داخل کفش هوشمند قرار داده شده که هیچ کس از وجود آن مطلع نشود و حتی شاهد ردیاب هایی به صورت ساعت مچی هستیم که نه تنها ساعت را به صورت دقیق نشان می دهد بلکه در برخی از این محصولات بازی درج شده تا کودکان در عین حال که ساعت مچی را بر دست دارند از بازی کردن با ساعت مچی لذت ببرند اما باید به این نکته توجه کرد که ردیابی افراد از طریق اینترنت صورت می گیرد یعنی تمامی این دستگاه ها از یک روش برای ردیابی کردن استفاده می کنند و آن ردیابی آنلاین می باشد.
در این مقاله ردیابی افراد از طریق اینترنت را به صورت کامل برای شما شرح می دهیم و شما را با مزایای استفاده از ردیاب شخصی آشنا می کنیم و انواع آنها را برای شما توضیح می دهیم.

ردیابی افراد از طریق اینترنت به این صورت است داخل دستگاه ردیاب شخصی که یک تراشه ردیاب جی پی اس می باشد یک مکانی برای گذاشتن سیم کارت تعبیه شده است که شما زمانی که سیم کارت خود را داخل ردیاب قرار می دهید با فعال کردن اینترنت سیم کارت می توانید آن را به صورت آنلاین ردیابی کنید و حتی با داشتن اینترنت و گوشی هوشمند و با تبلت، کامپیوتر و یا لپ تاپ می توانید افراد را ردیابی کنید و از موقعیت مکانی آنها مطلع شوید.

انواع ردیاب شخصی:

ردیاب زیر پوستی:

این نوع دستگاه هم تنها باتوجه به ریز بودن آن جلب توجه می کند در صورتی که این دستگاه به اندازه یک دانه برنج می باشد اما آن را طوری می سازند که بتوان به صورت آنلاین شخص را ردیابی کرد از این نوع ردیاب برای ردیابی حیوانات نیز استفاده می شود.

ساعت مچی:

نوع متداولی که برای کودکان مناسب است ردیاب به صورت ساعت مچی می باشد که در عین نمایش دادن ساعت در پشت ساعت تراشه ردیاب تعبیه شده است و در همان قسمت محل درج سیم کارت درج شده است تا ردیابی افراد از طریق اینترنت صورت بگیرد.

کفش هوشمند و یا گردنبند:

در جدیدترین محصولاتی که برای ردیابی افراد از طریق اینترنت صورت گرفته است از کفش های هوشمند یا گردنبند استفاده می کنند که تمامی آنها به شما امکان ردیابی آنلاین و حتی برقراری تماس دوطرفه و شنود را می دهد.

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

سارا نیک اندیش

۲۳ فروردین ۱۴۰۳

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام
من برای ردیابی پدر سالمندم که آلزایمیر هم داره، چه نوع ردیابی تهیه کنم مناسب است؟
لطفا کمکم کنید
با تشکر

مدیر سایت

۲۳ فروردین ۱۴۰۳

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام و وقت بخیر سرکار خنام نیک اندیش
مدل های مختلفی وجود دارد، ولی ما ردیاب های شارژی مدل X207, x208, x209 را پیشنهاد می کنیم، این دستگاه ها اندازه کوچکی داشته و به آسانی توسط افراد سالمند حمل میشود، همچنین باتری قوی نیز دارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیـدترین محصولات

ارتباط از طریق واتساپ